Итак после месяца продолжавшегося выяснения кто прав PayPal возвращает деньги покупателю, после того как тот выслал обратно вещь и дал PayPal Delivery Confirmation Number.
Все было бы ничего в этой борьбе за свою правоту, но... вещица то вернулась ко мне с UPS без одного самого главного и дорогого компонента
Я им писать-звонить: покупатель ваше policy нарушил - вернул вещь не полностью, дорогое себе оставил, а г... прислал обратно.
PayPal email присылает:
"You must report the damage, alteration, or missing parts regarding your
returned merchandise to your local law enforcement agency.
A copy of the report must be faxed to PayPal at (402) 537-5760. Please include a
cover sheet with your fax that includes the email address registered on your
PayPal account and the ID number of your claim (PP-###-###-###), so we
may attach the documents to your claim as quickly as possible.
We must receive your fax within ten days from the date of this message in order to proceed with the investigation of your claim. If we do not receive your fax within ten days, your claim will be canceled. Unfortunately, we are unable to grant extensions to this time period. Please note that PayPal is unable to reimburse you for any costs or fees that may be incurred in obtaining the requested documents. Thank you for your cooperation".
Так что получается: "Моя милиция меня защитит?"
Куда за правдой обращаться люди добрые?