Discount Hotels

LuckyOne
Уже с Приветом
Posts: 8404
Joined: 17 Nov 2006 05:12

Discount Hotels

Post by LuckyOne »

Забронировали гостинницу в Дайтоне. На <www.discounthotels.com> попросили сделать профайл, все заполнили. Гостинница стоила $89. В течение недели проскочили 2 транзакции на кредитке, но через пару дней исчезли, как и исчез профайл, то есть когда нажимали на <reservations>, выскакивала пустая страница.

В беспокойстве стали звонить по указанному на странице телефону. Провиселиоколо 5 часов на холде в разные дни и забросили это дело. Еще несколько раз за месяц пытались названивать и проверять вебсайт. Безрезультатно.

Обеспокоенные тем, что можем оказаться на улице и уверенные, что <reservation> не валидное забронировали другую гостинницу. В вечер перед выездом проверили карточку и обнаружили, что на ней есть этот <charge>, но от имени какого-то <general web merchandiser>. Позвонили в банк и они начали <fraud investigation>.

Мы тем временем съездили в отпуск, в другую гостинницу в Форте Лаудердайле.

Вчера мне позвонила <fraud investigator> и сказала, что это не <fraud>, так как у них все мои данные, включая пассворд. Зашла на страницу и бах.. все в ажуре, все данные , <reservation>.

Она сразу же связала меня с < www.discounthotels.com> ... это после того, как туда невозможно было дозвониться.

Технически получается, что <fraud>-а таки нет! И деньги будут сняты с моей карточки.

Думаю обращаться в <www.bbb.org> , но проверив их <record> увидела, что он <unsatisfactory>, они отказываются <cooperate>


OneTravel Holdings, Inc.
1200 Lake Hearn Dr NE Ste 300
Atlanta, GA 30319-1453
Telephone: (866) 878-9189



The BBB reports on members and non-members. If a company is a member of the BBB, it is stated in this report
BBB Definition:

report - A summary of activity reflected in a company's BBB file. Includes basic business background, BBB membership information, and Bureau complaint activity over the previous three years. Also reports may include any known government actions, advertising issues or other information that results from activity conducted by the BBB.


.



Principal: Ms. Victoria Swinburne, Executive Assistance
Customer Contact: Ms. Victoria Swinburne, Executive Assistance - (866) 878-9189
Employees: 1
File Open Date: September 2005
TOB Classification: Business Services (General), Airlines, Hotels-Reservations
BBB Membership: This company is not a member.


Additional DBA Names

1-800-Cheapseats
OneTravel, Inc.
Discount Hotels
discounthotels.com inc.


Customer Experience

Based on BBB files, this company has an unsatisfactory record
BBB Definition:

unsatisfactory record - A company has an "unsatisfactory business performance record" with the Bureau is based on the experiences reflected in BBB files. This file condition results when the company has failed to resolve or respond to complaints, repeatedly failed to respond or resolve issues in a timely manner, failed to resolve the underlying issues for a pattern
BBB Definition:

pattern - More than 2 complaints involving the same allegations usually within 12 months that are significant in relation to the company's size and volume of business.


of complaints, failed to honor their commitment to mediate or arbitrate disputes or honor mediated agreements or arbitrated decisions, failed to substantiate, modify or discontinue false advertising claims that are challenged by the BBB, or failed to discontinue unauthorized use of the BBB name and logo, a Federally protected trademark.


with the Bureau due to unanswered complaints. The company has resolved
BBB Definition:

resolved - The company resolved the complaint issues.


some complaints presented by the Bureau, however, the company did not respond to other complaints
BBB Definition:

other complaints - This refers to complaints from individuals or businesses that do not fall under a specific category.


Думаю связываться ли? Сами $89 не сильно волнуют, но вот количество потраченных нервов! :х
Sarkisov
Уже с Приветом
Posts: 583
Joined: 01 Jan 2001 10:01

Post by Sarkisov »

Оспортьте тразакцию но не как fraud
LuckyOne
Уже с Приветом
Posts: 8404
Joined: 17 Nov 2006 05:12

Post by LuckyOne »

Sarkisov wrote:Оспортьте тразакцию но не как fraud


Я об этом подумываю. Единственное в разговоре с перепугу ляпнула, что не помню и не знаю откуда она. (Я в начале таки не знала).

А оспаривать нужно с credit card company ili s BBB? На каком основании они могут ее оспаривать? Плохой сервис?
User avatar
Polar Cossack
Уже с Приветом
Posts: 56371
Joined: 22 Nov 2002 02:05
Location: С-Пб, NH

Post by Polar Cossack »

LuckyOne wrote: А оспаривать нужно с credit card company ili s BBB? На каком основании они могут ее оспаривать? Плохой сервис?
Со своей кредиткой. Не было подтверждения реезервирования. Не было возможности связаться. Приведите даты звонков по выписке со счетов телефона. Основание отказа в оплате - непредоставление сервиса.
"Я хотел бы устроиться в вашу мусарню… Я хочу ходить с волыной и шмалять в людей." "Триод и Диод"

Return to “Анти-Реклама”